»Pravzaprav bi se cene kljub vračanju dajatev lahko znižale.«
»Pri tem je pomembno, da se na srednji rok in postopno, ne da bi to čutili potrošniki, znova uvede okoljska dajatev na fosilna goriva, ki predstavljajo namenski vir za zelene investicije.«
»Višja cena goriv ni posledica liberalizacije cen goriv, ampak visokih cen surove nafte na svetovnih trgih.«
»Če ne bi regulirali cen dizelskega goriva in hkrati potrošnikov oprostili plačila okoljskih dajatev, bi bilo po naših predvidevanjih, kjer smo upoštevali vse v preteklosti veljavne davke in prispevke, za liter dizelskega goriva treba odšteti okoli 1,774 evra na liter.«
»Kljub občutnemu znižanju cen pogonskih goriv, kar bi sicer praviloma vplivalo na povečanje povpraševanja, prodaje zaradi razglašene pandemije ni mogoče realizirati.«
»OZS pozdravlja ukrepe zaradi visokih cen goriv.«
»V Petrolu že kar nekaj časa nenehno opozarjamo na dolgoročno nevzdržen regulatorni okvir, saj marža za trgovce predstavlja le sedem odstotkov v strukturi cene za končnega potrošnika pri gorivih, medtem ko nabavna cena goriv približno 33 odstotkov, dajatve države pa 60 odstotkov. In če se najvišja dovoljena marža za trgovce od leta 2023 ni spremenila, so se dajatve države povišale za 42 odstotkov.«
»Ne le da najnovejši predlog podnebnega zakona ne predvideva več ukinitve subvencij za fosilna goriva, lobiji fosilnih goriv so uspeli celo vključiti člen, ki ima naslov 'znižanje dajatev in davkov'.«
»Vlada ne more več prodajati goriva po subvencioniranih cenah. Gorivo na Kubi je najcenejše na svetu.«
»Stroški pridelave pšenice in ječmena so zelo visoki. Moramo plačati gnojila, pesticide, gorivo – to nas ubija. Stroški so visoki, a kljub temu prodajam po nizkih cenah.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju